Doe mee aan ons marktonderzoek

Test producten, geef je mening en ontvang een vergoeding

Customer Experience Center

Jouw ervaring helpt ons verbeteren

Ons Customer Experience Center biedt klantinzichten. Het is de plek binnen Stater voor gebruikersonderzoek. Zo kunnen we producten ontwikkelen die perfect bij onze klanten passen. We doen dit door eenvoudige prototypes aan echte gebruikers voor te leggen en hen te vragen wat ze ervan vinden. Dat is 'testen door gebruikers'.

Onderzoek

Op locatie en digitaal

We voeren deze onderzoeken uit in het Stater UX lab of op afstand via een Microsoft Teams-vergadering. Deelnemers aan deze onderzoeken krijgen nieuwe producten te zien en delen hun ervaringen daarover. Deze gesprekken worden vertaald in concrete ontwerpverbeteringen.

Op locatie

Graag nodigen we je uit in Stater's Customer Experience Center. Dit is een zeer comfortabele ruimte waarin we een testruimte hebben ingericht waar je je mening kunt geven over de producten die we gebouwd hebben.

Digitaal

Sommige van onze onderzoeken worden op afstand uitgevoerd. Je neemt deel aan het onderzoek vanuit je huis of kantoor op je eigen telefoon of desktop computer.

Wil je ook bijdragen?

Meld je aan voor het klantenpanel

Wil je graag testen, je feedback geven en op die manier bijdragen aan een nog betere klantervaring? Dat komt goed uit, want we zoeken de komende maanden veel testers!

Stap 1 - Aanmelden

We zullen dan contact met je opnemen en een interview plannen.

Stap 2 - Testen

Je gaat de website of app testen. Wat is onduidelijk en wat is goed?

Stap 3 - Bedankt!

Je ontvangt na deelname een waardebon van €30,- in je mailbox. Alvast bedankt voor je deelname.

Veelgestelde vragen

Hoe werkt een onderzoek?

Heb jij je al aangemeld? Zodra we een test hebben, nodigen we je per e-mail uit. Voor een onderzoek op locatie in ons Customer Experience Center of op afstand via Microsoft Teams. De marktonderzoeker ontvangt je en aan de hand van een aantal opdrachten beantwoord je vragen over een prototype, website of app.

Wat doen jullie met mijn antwoorden?

We verzamelen je antwoorden en de opname van het onderzoek in een rapport. We gebruiken dit om de producten verder te ontwikkelen. Dit gebeurt zonder je naam en gegevens, zodat je anoniem blijft. We gebruiken het rapport alleen om onze producten te verbeteren.

Heb ik speciale software nodig om mee te doen?

Bij een onderzoek in het Customer Experience Center heb je geen software nodig. Voor een onderzoek op afstand werken we met Microsoft Teams. Als je geen Microsoft Teams hebt, kun je dat hier downloaden.

Waar vinden de onderzoeken op locatie plaats?

De onderzoeken op locatie vinden plaats op het kantooradres:


Podium 1
3826 PA Amersfoort
033 450 9300
info@stater.nl

Welke persoonlijke gegevens worden gevraagd als ik me aanmeld?

Bij je inschrijving worden vragen gesteld over je leeftijd, de samenstelling van je huishouden en waar je woont. We zijn ook geïnteresseerd in of je al dan niet werkt. Met de informatie die je ons geeft als je je aanmeldt, kunnen we precies bepalen welke onderzoeken voor jou geschikt zijn. Zo kunnen we je gericht benaderen en krijg je geen vragen over onderzoeken die niet bij je passen.

Wat zijn mijn verantwoordelijkheden als panellid?

Als panellid verwachten we drie dingen van je: dat je onze vragen altijd eerlijk beantwoordt, dat je 10 minuten van tevoren (op locatie) aanwezig bent en dat je met enthousiasme aan het onderzoek deelneemt.

Hoe kan ik mezelf uitschrijven?

Je kunt je uitschrijven door op de link onderaan in de uitnodigingsmail te klikken, of via je persoonlijke pagina. Je gegevens worden dan binnen 48 uur uit onze database verwijderd. We zullen je uitschrijving per e-mail bevestigen. Je zult dan niet langer benaderd worden om aan onze marktonderzoeken deel te nemen.

Inschrijven nieuwsbrief

Blijf op de hoogte.

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief om op de hoogte te blijven van nieuwe functies en releases.

Door op "Aanmelden" te klikken, bevestig je dat je akkoord gaat met ons Privacybeleid.