Bent u ontevreden over onze dienstverlening?

Heel vervelend. Laat ons dat weten, want we willen graag dat u wél tevreden bent. Misschien kunnen we samen een oplossing vinden. Lukt dit niet? Dan kunt u eventueel een klacht indienen. Hieronder leest u hoe.

Onze kernwaarden

U kunt uw klacht mailen naar ckm@stater.nl. Per post kan ook. Stuur uw klacht dan samen met kopieën van documenten of informatie die uw klacht verduidelijken naar: Stater N.V. Afdeling Centraal Klachtenmanagement Postbus 2686 3800 GE Amersfoort

None

Wat gebeurt er daarna?

Op werkdagen bevestigen wij de ontvangst van uw klacht binnen 24 uur. Deze bevestiging ontvangt u van onze afdeling Centraal Klachtenmanagement. In de ontvangstbevestiging staat het dossiernummer, datum waarop u uiterlijk antwoord krijgt en contactgegevens voor eventuele vragen.

None

Bent u niet tevreden met onze reactie op uw klacht?

Dan kunt u, tot zes weken nadat u het antwoord op uw klacht hebt ontvangen, in beroep gaan. U vraagt ons dan per e-mail of brief uw klacht nogmaals te beoordelen. Vermeld daarbij het dossiernummer van uw klacht en stuur indien mogelijk kopieën van gegevens mee als die uw klacht verduidelijken.

None

Wat gebeurt er nadat u in beroep bent gegaan?

De afdeling Centraal Klachtenmanagement verstuurt op werkdagen binnen 24 uur een ontvangstbevestiging van uw klacht en geeft aan wanneer u een reactie krijgt. Uw klacht en het gegeven antwoord worden opnieuw onderzocht en beoordeeld. Deze beoordeling wordt altijd gedaan door een andere medewerker dan degene die uw klacht in eerste instantie heeft beoordeeld. U ontvangt opnieuw een reactie van ons of wij ons eerdere standpunt herzien.

None

Is uw klacht hiermee toch niet opgelost?

Als u toch niet tevreden bent met de afhandeling van de klacht, dan kunt u binnen drie maanden na onze reactie uw klacht voorleggen bij het financiële klachteninstituut KiFiD via www.kifid.nl.

None