Wat we doen

Stater levert u als adviseur de nodige hypothecaire diensten. Wij nemen, al dan niet voorafgegaan door de acceptatieprocedure, de complete backoffice-werkzaamheden van u over.

Na uw initiële werk de consument een passend hypotheekadvies te geven en/of verzekeringen aan te bieden die met de hypotheek te maken hebben, heeft u er geen omkijken meer naar. Ons doel is om in de nabije toekomst consumenten op de hypotheekmarkt veilig, snel en probleemloos hun hypotheek te laten beheren. Het overige voeren wij voor u uit.

Wat we doen

Ook de notaris is bij ons aan het juiste adres. Documenten die nodig zijn voorafgaand aan de ondertekening van de koopakte, kunnen via de portal voor notarissen worden geraadpleegd. Elk dossier is snel toegankelijk, 24/7 bereikbaar, en door onze digitale systemen altijd up-to-date.

Wat we doen en hoe we het doen, heeft ons in Nederland marktleider in hypotheekservices gemaakt. Sinds 2019 is Stater onderdeel van een van de grootste en beste IT-BPO-bedrijven ter wereld, Infosys BPM. Met Infosys als grootaandeelhouder kunnen wij nog veel verder gaan op het gebied van innovatie en digitalisering in de hypotheekmarkt. Ofwel, steeds meer betekenen voor de adviseur, geldverstrekkers, en consumenten.

Hypotheekservices

Als hypothecaire dienstverlener verzorgen wij alle processen voor de backoffice, midoffice en acceptatie van hypotheken. Wij zijn er voor de geldverstrekker, adviseur en consument. U kunt 24/7 als adviseur inloggen op uw specifieke portal om dossiers te raadplegen.

Onze medewerkers reageren snel bij vragen of obstakels, zodat de voortgang geen hinder ondervindt.

Digitalisering & Change

Er is veel veranderd de laatste jaren. Vooral in wat consumenten verwachten.
Die verwachting is waar wij digitaal invulling aan geven. Online is voor de consument immers ‘nu, direct’.

Stater zet grote stappen op het gebied van digitalisering & change. Wij ontwikkelen apps en portals, en kunnen iedere partij in de hypotheekketen digitaal ondersteunen. Het uitbreiden van deze digitale systemen is dan ook een topprioriteit. Een hypotheek aanvragen, inzien én wijzigen moet in onze visie digitaal mogelijk zijn. Ook moet de consument ingevoerde wijzigingen direct kunnen bekijken. Zowel van een bouwdepot, vervroegd aflossen, en andere mutaties in een hypotheekdossier.

Voor de Adviseur, Geldverstrekker en Consument, hebben wij aparte portals ingericht waarop 24/7 kan worden ingelogd.

Onze producten

Wij leveren diensten en producten voor de processen rondom hypotheekbeheer. Alle diensten, van het inrichten van een portal voor uw midoffice-werkzaamheden tot complete uitvoering van uw midoffice en backoffice. Met als doel een optimale dienstverlening voor alle mensen met een hypotheek. En voor u.

U heeft een verouderde browser

Wij raden u aan om over te stappen naar een moderne browser voor de beste ervaring van deze website.

Sluiten